Bestelproces

Vragen over online bestellen

 

Hoe bestel ik bij Proef Zeeland?

 

 

Vis online bestellen bij Proef Zeeland is erg makkelijk. Ons bestelproces werkt als volgt:

 

Bekijk ons uitgebreide assortiment en maak een keuze. Wij hebben geen minimum orderbedrag.

 

Heeft u een keuze gemaakt, voeg de producten toe aan uw winkelwagen door op de button ‘ Vang deze vis’ te klikken.

 

U krijgt de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen. Klikt u op afrekenen, dan gaat u naar uw besteloverzicht.

 

Op het besteloverzicht kunt u uw bestelling wijzigen, onderaan de pagina kunt u doorgaan naar afrekenen.

 

Heeft u een account? Dan kunt u nu inloggen en doorgaan naar betaling. Heeft u geen account, dan kunt u hier uw factuurgegevens aanvullen. Vervolgens klikt u onderaan de pagina op Bestelling plaatsen.

 

U wordt nu doorgestuurd naar de betaalomgeving, waar u de betaling van de bestelling kunt regelen.

 

Na betaling is uw bestelling verwerkt, u ontvangt een bevestigingsmail met de bestelde gegevens.

 

Laat de bevestiging zien aan onze medewerker.

 

Wanneer staat mijn bestelling klaar?

 

Besteldag Afhaaldag
Zondag Maandag vanaf 10:00
Maandag Dinsdag vanaf 10:00
Dinsdag Woensdag vanaf 10:00
Woensdag Donderdag vanaf 10:00
Donderdag Vrijdag vanaf 10:00
Vrijdag Zaterdag vanaf 10:00
Zaterdag Maandag vanaf 10:00

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

 

Ja – dit is ook mogelijk. U kunt telefonisch uw bestelling annuleren. We vragen u dit ruim van te voren te doen. Als u online betaald hebt, dan storten we het aankoopbedrag terug. Dit zal 1-3 werkdagen duren.

 

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

 

Wilt u de bestelling wijzigen, dan vragen u om per e-mail de wijziging door te geven.