Bestelproces

Vragen over online bestellen

 

Hoe bestel ik bij Proef Zeeland?

 

 

Vis online bestellen bij Proef Zeeland is erg makkelijk. Ons bestelproces werkt als volgt:

 

Bekijk ons uitgebreide assortiment en maak een keuze. Wij hebben geen minimum orderbedrag.

 

Heeft u een keuze gemaakt, voeg de producten toe aan uw winkelwagen door op de button ‘ Vang deze vis’ te klikken.

 

U krijgt de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen. Klikt u op afrekenen, dan gaat u naar uw besteloverzicht.

 

Op het besteloverzicht kunt u uw bestelling wijzigen, onderaan de pagina kunt u doorgaan naar afrekenen.

 

Heeft u een account? Dan kunt u nu inloggen en doorgaan naar betaling. Heeft u geen account, dan kunt u hier uw factuurgegevens aanvullen. Vervolgens klikt u onderaan de pagina op Bestelling plaatsen.

 

U wordt nu doorgestuurd naar de betaalomgeving, waar u de betaling van de bestelling kunt regelen.

 

Na betaling is uw bestelling verwerkt, u ontvangt een bevestigingsmail met de bestelde gegevens.

 

Laat de bevestiging zien aan onze medewerker.

 

Wanneer staat mijn bestelling klaar?

 

BesteldagAfhaaldag
ZondagMaandag vanaf 10:00
MaandagDinsdag vanaf 10:00
DinsdagWoensdag vanaf 10:00
WoensdagDonderdag vanaf 10:00
DonderdagVrijdag vanaf 10:00
VrijdagZaterdag vanaf 10:00
ZaterdagMaandag vanaf 10:00

 

Ontvang ik alle producten die ik besteld heb?

 

We doen er alles aan om uw bestelde producten aan te leveren. Het kan soms voorkomen dat een bepaald product niet voorradig is bij ons. We laten dit dan zo snel mogelijk aan u weten.

 

Kan ik mijn bestelling op de website betalen?

 

Ja – dit is zeker mogelijk. U kunt bij het afrekenen kiezen voor iDeal. Bij het afhalen van de bestelling laat u de bestelbevestiging zien aan een medewerker.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

 

Ja – dit is ook mogelijk. U kunt telefonisch uw bestelling annuleren. We vragen u dit ruim van te voren te doen. Als u online betaald hebt, dan storten we het aankoopbedrag terug. Dit zal 1-3 werkdagen duren.

 

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

 

Wilt u de bestelling wijzigen, dan vragen u om per e-mail de wijziging door te geven.